söndag 13 april 2008

Förkyld

Ja, nu är jag förkyld för andra gången. På skärtorsdagen blev jag sjuk första gången, sjuk hela påsken. Frisk lagom till att jag skulle börja jobba igen. I fredags slog det till igen och nu mår jag inte hallon. Jag som aldrig är sjuk. Har aldrig varit borta från jobbet för att jag varit sjuk sen jag började där i januari 2004, men imorgon är det nog dax.

Var på valputställning med Sune i går han skötte sig bra. Dock inte hans matte som mycket väl vet att Sune står snyggast själv utan hjälp från klåfingrig matte. Fick superfin kritik men inget HP pga en liten bissing som sitter fel. Det är f--n otroligt på en så fin hund så ska en djävla tand inte vill hamna rätt. Gud har något emot mig. Men han (inte Gud, Sune) är iallafall anmäld till Världsutställningen i sommar, då ska vi sopa banan med alla ryssar som har anmält sig.

1 kommentar:

Linda sa...

Trist att vara sjuk. Här på jobbet har vi en mindre cirkus i sjukdomar. Det är angrepp av vägglös och sorkfeber om vart annat...Jag har nog klarat mig bäst hittills. Peppar, peppar.

För övrigt har Igor ont i magen =( och Naim växer så det knakar.

På torsdag börjar hundkurserna. Ska bli kul.

Krya på dig!

/Linda